diumenge, 12 de setembre de 2010

11ª Etapa

Sarajevo-Beograd

Aquest dia, un cop passat tot el viatge, seria el més aventurer. Ja vam sortir amb pluja, la qual ens va acompanyar un bon tros del dia, més tard el GPS es va quedar en blanc, després de portar dues hores circulant per una carretera asfaltada en que no hi passava ningú, de cop i volta l'asfalt es va acabar, només teníem dos opcions, un camí que es ficava dins del riu i un altre que era estret i s'endinssava en el bosc; Després d'estar una estona mirant el mapa i tragant saliva, vam decidir agafar el camí estret que es ficava dins del bosc i aixó és el que ens varem trobar.

video

Finalment vam tornar a trobar l'asfalt, tal i com havíem calculat en el mapa (recomano sempre, encara que es tingui GPS, portar mapes de cada país)  vàrem seguir camí a Beograd. La frontera per entrar a Sèrbia va ser la més complicada de tot el viatge, ens van demanar tots els papers de la moto i els nostres, ens van preguntar si portavem alcohol, drogues i abans no ens varen sellar el passaport ens van tenir parats 20 minuts. Tot aquest contratemps ens va fer arribar molt tard a Beograd, en aquesta ocasió vam anar d'alberg (cosa que provavem per primera vegada en aquest viatge i està de conya, hi ha lo just per poder dormir còmodament, lavabo complet (compartit), tot net i a molt bon preu, quan es va de passada és una molt bona opció). Una vegada instal·lats (ràpidament), vam sortir a visitar, ràpid ràpid, la ciutat, i si normalment només fem un tastet de cada lloc on parem, a Beograd ja va ser el colmo. Total que ja amb la negra nit a sobre vam decidir anar a sopar de "guais", i si senyor, vam acertar de ple el restaurant (aquests homenatges cal fer-los per pujar la moral).