dilluns, 13 de setembre de 2010

12ª Etapa

Beograd-Bucarest

Aquesta seria l'etapa més llarga i més desitjada de tot el viatge, per una banda més de 600 Km de carreteres de tot tipus i per una altra banda, era la punta més llunyana de tota la ruta i la meta que ens havíem proposat. Vam passar un moment per Bulgària, varem atravessar el Danubi amb un transbordador, del poble de Vidin a Calafat. L'entrada a Romania va ser realment un xoc, animals solts per la carretera, carros tirats per burros, tot de gent caminant o venent fruita a peu de carretera. Amb el pas dels kilometres tot això seria l'encant d'aquest país.

Un cop arribat a Bucarest, ja era de nit, vam anar a sopar i a preparar l'excursió del dia següent. Aquí a Bucarest estaríem dues nits. El dia següent varem anar a Tirgoviste, a la fortalesa on Vlad Tepes àlias el "Vlad Dracul", es preparava per la guerra i va fer les seves atrocitats, o sigui, on empalava els enemics capturats mentre ell disfrutava del sopar. A la tarda varem visitar la ciutat de Bucarest, que no és per tirar cohets però s'ha de visitar i admirar els monuments que té. El més destacat és el casc antic, molt maco.

Per la nit varem anar a sopar a un restaurant que ens van recomanar, en el que feien menjar típic Romanès. Ens va sorprendre molt la nit, era molt maca, i convidava a viure-la.