dimarts, 14 de setembre de 2010

13ª Etapa

Bucarest-Bran

Després de passar dos dies a Bucarest en un alberg la mar de xulo i amb una companyia especial, vàrem marxar cap a Bran, ja plenament a la regió de Transilvània. El canvi és molt gran. Com més al nord anavem, tota la pintoresca Romania que havíem vist fins aquell moment, mica en mica s'aniria tornant més occidental.

Aquí, a Bran, vam dormir al "Vampire Càmping", molt adequat a la zona. Un cop muntada la tenda, vàrem marxar pitant a visitar el Castell de Bran, on va viure (molt poc temps) el "Conde Dràcula". La visita és per lliure i et deixen veure bastanta cosa, això sí, estava ple de turistes. Sortint del castell vam passejar per les botiguetes de souvenirs que hi han a fora. Tot xino-xano vam anar a comprar al super provisions i el sopar.

Un cop a la nit, QUINA RASCA!! Vam intentar sopar a una zona molt guapa de pícnic que tenia el càmping, però vam acabar menjant dins de la tenda, vestits de cap a peus, amb la roba de la moto i tot.