dijous, 16 de setembre de 2010

15ª Etapa

Debrecen-Budapest

Després de descansar molt bé en el bungalow del càmping, vam marxar cap a Budapest. Sabíem que era una ciutat meravellosa, però un cop allà, ens vam quedar sense paraules. Va ser una visita molt aprofitada, ja que en el poc temps que teníem vàrem veure moltes coses. En part ens va fer llàstima no poder fer l'estància més llarga, la ciutat es mereix molt de temps, molta calma i bona guia. Aquí teníem reservada una plaça de càmping, el més curiós, és que el càmping estava en un barri de Budapest. Per anar a visitat el centre, vam agafar el metro, és tremendo, unes escales automàtiques molt llargues. És xulo agafar el transport públic, veus a la gent en el seu dia a dia i com és realment el caràcter dels pobles.

Un cop vam fer les fotos de nit, que sempre queden bé a l'àlbum, vam anar a fer unes compres i a sopar al càmping. En el sopar només feiem que repetir, quina llàstima marxar tant ràpid de Budapest, però no podíem quedar-nos més dies, teníem tots els hotels i càmpings ja reservats i tampoc teníem dies lliures.