dilluns, 6 de setembre de 2010

5ª Etapa

Venecia-Ljubljana

Abans d'entrar a Slovenia, vam comprar la vinyeta, un adhesiu que es coloca a la moto i et permet circular per totes les autopistes Slovenes sense por a una multa. Només entrar al nou país, era notable la bellesa i la qualitat de vida que es respirava. Abans d'arribar varem parar al poble de Predjama, per visitar el castell que hi tenen construït a la roca. No és molt turístic i això s'agraeix, més si vens de Venècia.

Acabada la visita al Castell de Predjama, vam enfilar camí cap a la capital, Ljubljana. Primer vam parar a l'hotel, ens vam quedar amb la boca oberta, era fantàstic i molt idílic, envoltat de natura per tot arreu. Un cop a la ciutat, un mos ràpid i a caminar. Vam tenir sort, era festa major i els carrers estaven plens de música i festa. El casc antic era molt maco i molt net. Finalment vam pujar a visitar el castell, que et permet veure la ciutat des del cel. A la nit ens vam afegir a la festa i vam sopar en un xiringuito del tot curiós.